Rian

Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Ik droom al jaren over mijn eigen verre reis, maar heb deze even uitgesteld om mijn bachelor geneeskunde te halen. Die heb ik in januari opgehaald en na een hoop geregel en gedoe is het zover!

Over mijn reis

Ik ga 3 weken coschap oogheelkunde lopen in Dar Es Salaam, de hoofdstad van Tanzania. Vanaf daar ga ik een paar weken rondreizen tot ik Mascha en Marleen tref op de grens met Malawi, waar zij dan net het coschap gynaecologie hebben afgerond. Samen met hun reis ik naar Zanzibar waar Pim ons een paar dagen komt vergezellen. Daarna reizen Mascha, Marleen en ik weer naar Malawi, gaan zij terug naar ons koude kikkerlandje en reis ik verder via nog onbekende route tot ik 2 juli weer het vliegtuig terug naar Nederland neem.

Bezochte landen

Ik heb 25 landen (10%) bezocht:

België, Bulgarije, Cambodja, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Laos, Malawi, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Roemenië, Spanje, Tanzania, Thailand, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam.